Noi Squid Solutions SRL si Squid Studio SRL, mai pe scurt Squid Grup suntem o echipa specializata in solutii digitale personalizate, de la software la comanda la site-uri si magazine online. Echipa noastra pasionata creeaza experiente online captivante si eficiente pentru clienti din diverse industrii. Cu o experienta de 14 ani in domeniul IT programare avansata, ne angajam sa transformam viziunile in realitate, oferind solutii tehnologice de varf.
Versiunea actuala, este un remake al unei versiuni pusa in functiune in urma cu 3 ani, la care pe parcurs am tot adaugat functionalitati solicitate de catre mediul de afaceri din Oradea cu care am mentinut constant legatura, pentru a putea intelege, care sunt problemele "mancatoare de resurse" si cum putem optimiza sau automatiza anumite proceduri in cadrul companiilor.
MySquid a fost conceput pentru a optimiza, timpii de lucru in cadrul companiilor care il folosesc, o mai buna repartizare a sarcinilor catre angajati, organizare mai eficienta pentru firmele care au domeniu de activitate vanzarile, gestiune eficienta a cientilor, contractelor sau a ofertelor trimise catre clienti. Alerte de expirari documente, atat la flota auto cat si diverse documente care necesita renoire periodica, gestiune stocuri, concedii, raport de mediu, comenzi transport, repartizare marfuri in depozit plus multe alte functionalitati pe care va invitam sa le descoperiti in platforma noastra.
Avantajul major al MySquid, este in primul rand ca este o solutie in cloud, nu necesita instalare pe calculator, diversitatea modulelor componente, care acopera o gama larga din activitatile unei companii, iar in al doilea rand si cel mai important este faptul ca poate fi adaptat dupa modelul tau de business astfel incat, sa cresti eficienta in compania ta si nu in ultimul rand, poate fi accesat si de pe dispozitive mobile si ai la indemana orice informatie din afacerea ta.
Prin crearea softului MySquid, dorim sa incurajam digitalizarea afacerilor din Romania, sa aducem un plus valoare in fiecare companie care foloseste MySquid, sa usuram atat munca antreprenorilor cat si a angajatilor prin rezolvarea problemelor cu care se confrunta orice companie. Deasemenea dorim sa protejam si mediul inconjurator, prin incurajarea reducerii consumului de hartie si stocarea datelor in format digital.
MySquid se distinge prin servicii de inalta calitate si securitate de ultima generatie. Pe servere moderne, beneficiem de un back-up zilnic, asigurandu-ne ca datele sunt protejate. Cu o arhiva de 10 zile in spate, oferim clientilor nostri certitudinea ca informatiile lor sunt in siguranta. Toate datele sunt criptate, garantand confidentialitatea absoluta.
In functie de necesitatile tale, te lasam sa iti configurezi singur modulele de care ai nevoie si perioada de facturare. Perioada demo pentru toate modulele incluse este de 90 de zile de la inregistrare.